vrijdag 27 januari 2012

Review: The Body Shop ~ Bananen shampoo & conditioner



Shampoo en conditioner zijn producten die we allemaal wel gebruiken. Ik vind het altijd heel belangrijk dat een shampoo lekker ruikt. Toen ik laatst The Body Shop inliep zag ik dat er alweer sale was. Deze heerlijke banana banane shampoo liggen. Ik ben niet zo dol op bananen maar toch spraken deze twee producten mij wel aan


“Een onweerstaanbare shampoo die mild reinigt en het haar zacht, soepel en verzorgd laat aanvoelen. Geschikt voor elk type haar, met name normaal tot droog. Het is een Eighties Beauty Classic van The Body Shop®, oorspronkelijk gelanceerd in 1990” Aldus The body shop over de shampoo


Deze shampoo ruikt heerlijk naar banaantjes. En dan niet de echte fruit bananen maar meer naar de snoep banaantjes van haribo. De geur is heerlijk zoet en redelijk aanwezig. Zorda je hem in je haar doet ruikt de hele badkamer naar bananen. De geur blijft niet lang hangen. Zodra je de douche uitstapt ruikt je haar nauwelijks nog naar bananen. Dit is niet iets wat ik erg vind. Als ik eerlijk ben zou ik na een tijdje wel een beetje misselijk worden van deze shampoo.


Deze ingrediƫnten zitten erin: Aqua (water), Sodium Laureth Sulfate, Musa Paradisica Fruit (bananenpuree), Glyceryl Hydroxystearate, Lauramide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Panthenol, Polyquaternium-7, Stearic Acid, Sodium Chloride (zout)


“Een heerlijke, romige conditioner die verzorgend werkt en het haar zacht, glanzend en gemakkelijk te kammen maakt. Geschikt voor elk type haar, met name normaal tot droog. Het is een Eighties Beauty Classic van The Body Shop®, oorspronkelijk gelanceerd” Aldus The body Shop over deze conditioner.


De conditioner ruikt net als de shampoo naar de lekkere snoep banaantjes. De geur van de conditioner blijft wat langer hangen dan de shampoo, maar niet zo lang dat je er misselijk van wordt. Met name van de conditioner wordt je haar lekker zacht.  Deze ingrediĆ«nten zitten erin: Aqua (water), Musa Paradisica Fruit (bananenpuree), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Lecithin, Propylene Glycol, Panthenol, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Ascorbic Acid (vitamine C), kleurstoffen: C


De substantie van de conditioner is veel dikker dan die van de shampoo, waardoor het iets moeilijker is om het goed door je haar te verdelen. Ik ben zeer tevreden over beide producten. De producten waren allebei in de sale. Ze gingen allebei van €6,00 naar €4,00.


Liefs, Cheyenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten