dinsdag 31 januari 2012

Tag: Mijn alfabet



Deze tag gaat al een tijdje rond op internet. Ik heb ‘m op verschillende blogs al gezien. Dus hier is mijn alfabet tag



A. Age: 13

B. Best friend: Laura is toch wel mijn Best friend

C. Chore you hate: M’n bed opmaken

 D. Dreamhouse: Een licht en groot huis. Ver weg van de zee. Op de een of andere manier hou ik niet echt van de zee. En er moet een ijssalon in het huis zitten

 E. Essential start of your day: Muziek luisteren. Ik kan niet zonder muziek

 F. Favorite color: Rood

 G. Gold or silver: Zilver

 H. Height: 1.69 cm

 I. Instruments I play: Hmm ik speel niet echt een instrument maar speel af en toe gewoon voor de lol op piano (denk aan für elise enz.)
 J. Job Title (most recent): Geen

 K. Kids: Geen

 L. Life is incomplete without: Muziek, vrienden, familie en huisdieren

 M. Music that you always listen to: Van alles behalve country en klassiek. Op het moment luister ik veel naar de band Hot Chelle Rea

N. Nickname: Chaai, Chey, Chaaitje

 O. Overnight hospital stays: gelukkig nog geen * klopt af*


 P. Phobias or fears: Ik ben als de dood voor overstromingen, en ik krijg het altijd heel erg benauwd in een lift of een andere kleine ruimte. Dit probeer ik altijd te verbergen als ik met andere mensen ben.

 Q. Quote from a movie:  Het is eigenlijk uit een boek. Maar die is verfilmd en komt binnenkort in de bios. “I am not pretty. I am not beautiful. I am as radiant as the sun”. – The hunger games

R. Reason to smile: Een goed cijfer, lekker weer, familie

 S. Siblings: Broetje Jaimy

 T. Time you wake up: meestal 6:40

U. Underwear: Het liefst zo simpel mogelijk

V. Very important date this year: 29 maart. Dan komt de verfilming van mijn favorite boek, de honger spelen, in de bioscoop

 W. Worst habit: Ik ben heel erg vergeetachtig en ik wordt best snel boos.

 X. X-ray’s you’ve had done: Nog geen *

 Y. Yummy food you make: Brownies, cakjes enz.

 Z. Zoo animal: IJsbeer
Hopelijk zijn jullie nu wat meer over mij te weten gekomen.
Liefs, Cheyenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten