woensdag 1 februari 2012

Winter!

En ja hoor, de eerste sneewvlokjes zijn eergisteren gevallen! Dat duurde even zeg.. Het is niet zo'n dikke laag, maar het begin is er!


Over precies 24 dagen (24 februari) gaan Cheyenne en ik op wintersport met school! We gaan naar Oostenrijk, Karinthië om precies te zijn, voor 4 dagen. Daar is dus hopelijk genoeg sneeuw te zien. We vertrekken vrijdag (6 uur 's avonds) en komen zaterdag in de ochtend aan (9 uur 's ochtends). Pfff, 15 uur in de bus dus, maar ik heb het er voor over. Als we daar in de ochtend aankomen, moeten we al om 10 uur op de piste klaar staan om te gaan skiën. Druk, druk, druk dus! Dinsdag avond vertrekken we weer en woensdag ochtend zijn we weer terug in het kikkerlandje. Ik zal jullie een paar foto's laten zien van m'n skispullen.


Mijn skijas

    
Dit is het printje wat op mijn skijas zit.


Mijn skibril.


En mijn skihandschoenen. En ze waren maar 1 euro bij de H&M!
Dit zijn niet al mijn skispullen, maar het zijn er maar een paar.

Liefs, Laura
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten