vrijdag 17 februari 2012

Blazers

De laatste tijd ben ik echt helemaal weg van blazertjes. Je kunt het met veel outfits combineren, het is simpel maar toch heel leuk! Ik ga aan jullie mijn blazers laten zien.
Ik begin met dit blauwe blazertje. Dit is mijn eerste blazertje. Hij is mooi getailleerd en de achterkant is langer dan de voorkant. Ik heb hem gekocht bij de Only en hij was 39,95 geloof ik. Ik zat op het moment in de winkel heel erg te twijfelen of ik hem zou kopen, maar Cheyenne heeft mij overgehaald en achteraf heb ik er zeker geen spijt van. Er zitten aan beide kanten 2 zakjes in. Het is een detail want veel zal er niet in dit zakje passen!






Toen ik deze blazer zag, moest ik hem echt hebben! Hij is poederroze met zwarte stipjes, super cute! Ik vind hem erg mooi! Het is een kort model met ook 2 sierzakjes en een zwarte knoop. Ik heb hem bij de H&M gekocht, maar wel in de online-webshop omdat ik hem niet in de winkels zag. Hij kosste 29,95.



Dit blazertje is een hele simpele. Ik heb hem op de markt in A'dam gekocht voor 15 euro. Hij is zwart en is getailleerd bij de mouw. Doordat tie van de markt komt, merk ik dat tie de minste kwaliteit heeft van alle blazers die ik heb, maar ik ben er wel tevreden over. Ook deze heeft 2 sierzakjes.




Deze vind ik ook supergaaf! Ik vind het een super mooie kleur. Hij is koraal maar hij ziet er op de foto veel feller uit dan dat tie in het echt is! Deze heeft ook 2 sierzakjes. Één nadeel is dat de binnenkant paars is, ik vind koraal en paars niet mooi bij elkaar staan. Ik rol altijd de mouwen van mijn blazers iets op omdat ik dat mooier vind, maar als ik dat bij deze doe, zie je dus paars. Ik heb hem bij de only gekocht, ook online op sjopze.nl, omdat tie daar was afgeprijsd naar 29,95. Ik gok dat tie in de winkel 39,95 kosste.



Liefs, Laura



1 opmerking: