zondag 19 februari 2012

Outfits of the weekend


Dit zijn mijn outfits van dit weekend.




Zaterdag
Dit is mijn outfit van zaterdag. Het is een simpele outfit. Het is een gestreept blousje, met een grijze broek en grijze sleehakken. Het blousje en de broek komen van de H&M.








Deze sleehakken heb ik ooit in Amsterdam in een winkeltje gekocht. Ik weet niet meer hoe deze winkel heet, maar deze schoenen zijn tegenwoordig overal wel te vinden!





De accosoires die ik bij deze outfit draag zijn van die armbandjes waarvan ik niet weet hoe ze heten.. Ik bedoel die houte armbandjes met van die plaatjes erop met maria enzo, maar ik heb ze gekregen dus ik weet niet waar ik ze vandaan heb. Maarja verder draag ik nog een elastiekje, altijd handig, een armband die ik voor kerst van Cheyenne heb gekregen dus ik weet niet waar die vandaan komt en een IceWatch horloge. Als oorbellen heb ik goudkleurige blaadjes die goed combineren met de armband die ik van Cheyenne heb gehad. Ik heb de oorbellen van de Zeeman.









                              
Zondag
Dit is mijn outfit van zondag die ik een week geleden met Cheyenne in de stad heb gekocht. Het is een licht roze kleurig shirtje met een zwarte strik erop. Daarover draag ik een zwart rokje. Ook deze 2 kledingstukken komen van de H&M. Ik combineer deze outfit met een zwarte legging en zwarte sleehakken.







Dit zijn zwarte sleehakken die ik ook afgelopen donderdag aanhad op het valentijnsgala. Ze komen van de VanHaren.







En nu de accosoires. Ik draag aan mijn linkerpols (voor jullie) weer een zwart, hout armbandje waarvan ik niet weet hoe zo'n armbandje heet, een parel armband van de Lucardi en een zwarte IceWatch horloge. Aan mijn rechterpols draag ik een gevlochten armbandje met een bedeltje van een uiltje eraan, deze komt uit Indonesië, ook draag ik een armbandje met zilveren, zwarte en roze kraaltjes eraan. Ik draag pareloorbellen die van de Lucardi komen.







Liefs, Laura






Geen opmerkingen:

Een reactie posten