dinsdag 7 februari 2012

Valentijnsgala

16 februari geeft onze school een valentijnsgala in Thalia Lounge in Rotterdam. Eergisteren was ik hierdoor nogal gestresst omdat ik geen jurkje kon vinden. Ik heb 2 jurkjes aangehad maar ze waren beide te groot. Na een lange tijd zoeken heb ik er toch 1 gevonden bij een online webshop. Het is alleen nog de vraag of ik hem pas.



Ik had een jurkje gevonden op Zalando.nl. Er was nog maar 1 XS dus die had ik meteen in m'n winkelwagentje gestopt. Toen ik hem later in de avond aan me vader wilde laten zien, was tie opeens weg! Ik was erg teleurgesteld omdat ik dat jurkje echt graag wilde hebben. Ik kon hem ook nergens meer vinden, tot dat er een reclame op tv kwam over de websop nelly.com. Hier keek ik op en ja hoor, daar zag ik me jurkje voor 50% korting. Hij was ipv 40 euro op Zalando, 20 euro bij nelly.com :D. De levertijd zit tussen de 3 en 7 dagen. Ik hoop dat tie op tijd binnenkomt en dat ik hem pas!




Je kunt het jurkje strapless dragen maar er zitten ook gewoon bandjes bij. Ik moet nog even kijken hoe ik hem ga dragen. Ik vind zelf strapless mooier, tenzij die afzakt. Ik heb ook al bijpassende schoenen gezien bij de Van Haren maar die heb ik nog niet gekocht. Het zijn zwarte hakken. Hopelijk komt het jurkje voor de 16e binnen!

Liefs, Laura

2 opmerkingen: