dinsdag 21 februari 2012

How to: schuine visgraatvlecht

Ik laat jullie in stapjes zien hoe je een schuine visgraatvlecht maakt!

Stap 1: Doe je haar naar 1 willekeurige kant. 
Stap 2: Verdeel de pluk in tweeën.







Stap 3: Pak een plukje van één kant en breng die naar de andere kant.


Stap 4: Doe dit met beide plukken. Als je het goed doet, zie je een kruis zoals hiernaast.






Stap 5: Als je dit door blijft gaan totdat je haar op is, dan krijg je dit. Als je vlecht af is, doe er dan een elastiekje om heen. Ik trek nog een beetje met mijn vingers aan de vlecht zodat tie wat dikker wordt en minder netjes. Dit hoeft natuurlijk niet maar dit vind ik mooier.




Dit is het resultaat!
Liefs, Laura

1 opmerking:

  1. zo gaaf heb ik gedaan iedereen kijken en zo van woooow super mooie vlecht heey

    xxxjes janine

    BeantwoordenVerwijderen