woensdag 15 februari 2012

Review Catrice Foundation



Ik heb ongeveer een week geleden deze Infinitive Matt Foundation van Catrice gekocht en die wilde ik even reviewen. Ik had eerst een foundation van NYC maar daar was ik allergisch voor en kreeg ik uitslag op mijn huid, niet erg fijn. Ik zocht dus een foundation waarvoor ik niet allergisch ben.

Mijn eerste indruk:
Het eerst wat me eraan opviel was dat ik het een heel mooi mat flesje vond. Er zit een zwarte dop op en het heeft een pompje.

Het resultaat:
Ik ben in ieder geval niet allergisch voor deze foundation dus dat is sowieso al een pluspunt voor mij! Als ik mijn foundation aanbreng, mix ik hem met dagcrème omdat ik anders een heel plamuur effect krijg, wat ik niet mooi vind. Als ik hem met dagcrème aanbreng, ziet het er nog mooi natuurlijk uit. Hij is mooi mat en hij werkt fijn. Het pompje kan een nadeel hebben omdat er best veel in één keer uitkomt, maar dat is mijn ervaring. Ik ben er erg tevreden over en als tie op is, ga ik hem zeker weer kopen!
Liefs, Laura

1 opmerking: