dinsdag 14 februari 2012

A week of my life

6830141301_e99bb476f1_z_large

Om jullie iets meer over me zelf te vertellen heb ik besloten om iedere week een kijkje in mijn leven te geven doormiddel van foto's. Zoiets doet Teske ook om de twee weken, maar het leek mij leuk om dit ook te doen! De foto's zijn niet van super kwaliteit maar van iPhone kwaliteit. Bij deze de foto's van afgelopen week.


We begonnen de week door te werken aan Technisch ontwerpen. Hier is Laura "druk" bezig met het ontwerpen van een mooie flyer.

Nou dit is een deel van mijn flyer, er valt echt niet te werken met die dinosaurussen computers!



Kijk hoe dik!


Ik vind mijn nieuwe trui zo awesome :-)


Ben al bij hoofdstuk 15 van vlammen, het vervolg op de hongerspelen. Zeker de beste boeken ooit!
 

Waarom ligt er niet meer sneeuw! Er mag bestwel een centimeter of 20 bij.



Mijn fantastische Paramore armband is binnengekomen!


Mijn nieuwe hoesje voor m'n iPhone LOVE!

Mijn jurkje voor het valentijnsgala!


Het zijn niet zo veel foto's dit keer, maar volgende week komt dat zeker goed!

Liefs, Cheyenne

1 opmerking: