donderdag 2 februari 2012

Favourites at the moment


Iedere maand of één keer in de twee maanden zal ik een favourites at the moment berichtje maken. Hierin laat ik zien wat mijn favoriete drinken, eten, muziek, film, boek enz. van de maand zijn. Hier zijn mij favourites at the moment van januari.



Favourite drink:

Mijn favoriete drinken op het moment is zeker wel Monster energy. Het is een hele zoete energy drank. Ik ben gewoon dol op energy drank, en monster energy is zeker weten de lekkerste die ik ooit heb gedronken. Ik vind de originele ( de groene ) het lekkerst maar ook zeker Khaos ( de oranje ) is heel lekker.


Favourite Food:

Mijn favoriete eten is moeilijk te zeggen. Ik ben dol op eten en lus qua snacks ook bijna alles. Ik eet niet veel vlees, hooguit één keer in de week. Ik wou eerst helemaal vegetariër worden, maar dat vonden mijn ouders niet goed (don’t ask why). Maar oké, ik denk dat mijn favoriete eten toch wel de heinz tomato ketchup chips van Lays is. Ik was er een tijdje geleden helemaal weg van. Maar ik was hem eigenlijk weer vergeten totdat ik m laatst weer in de supermarkt zag staan. Heerlijke chips.

Favourite Music:

Op het moment ben ik helemaal weg van de band Hot Chelle Rea. Ik vind vooral hun liedje Beautiful Freaks geweldig. Ik had eigenlijk nog nooit van ze gehoord, totdat ik hun liedje Tonight Tonight hoorde. Oké ze zijn niet de knapste mannen ever, maar hé, hun muziek is geweldig!



Favourite Book:

Ik heb twee favoriete boeken deze keer. De eerste is Vlammen van Suzanne Collins. Dit is het geweldige vervolg van de honger spelen. Na dit boek heb je nog een derde deel van de serie, en dat is spotgaai. Het tweede boek is Verlaten. Het eerste deel van de serie Gone van Michael grant. Deze twee boeken zijn zeker aanraders!



Dit waren mijn Favourites van deze keer!

Liefs, Cheyenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten