donderdag 16 februari 2012

DIY: van shampoo fles naar mobiel houder




Ik was aan het rondneuzen op internet toen ik deze super leuke DIY tegenkwam. Hiermee kan je van een oude shampoo fles een hele mooie telefoonhouder maken voor als je je mobiel oplaad. Ik heb altijd het probleem dat de stopcontacten in m'n kamer op hele vervelende plekken zitten zodat m'n iPhone op de grond ligt en dat vind ik niet fijn.



Jup, dit probleem dus. Deze DIY komt van de website www.makeit-loveit.com . Er staan nog veel meer leuke DIY op dus neem zeker een kijkje!

Eerst pak je ene lege shampoo fles en spoelt hem goed schoon en droog. Dan teken je met pen op de fles een vorm zoals hieronder, zodat je telefoon erin past.


Knip nu over de lijn die je hebt getekend, en je ziet dat het al een bakje is.



Knip nu een gat die iets groter is dan je stopcontact zodat je die er later overheen kan hangen. Daarna even goed de randjes schuren.



Nu kan je de houder verven of beplakken in de kleuren die jij wilt.



Zo simpel is het, meer hoef je niet te doen. Hang de houder om je stopcontact heen en leg je mobiel erin.
Meer van dit soort DIY? neem een kijke op hun website www.makeit-love-it.com
Ik zal zodra ik weer een leuke of simpele tegenkom hem plaatsen.

Liefs, Cheyenne

1 opmerking: