maandag 6 februari 2012

Review: TBS mango body butter


Afgelopen week ben ik even naar de body shop geweest, hier heb ik enkele producten gekocht waar allemaal nog een revieuw over komt. Vandaag schrijf ik een revieuw over de Mango Body Butter.



Ik ben gek op mango. Het is mijn favorite fruit soort ever! Ik ben dol op de geur, de smaak en de kleur. Ja, als je mij ergens blij mee kan maken is het wel een mango product. Ik heb nog maar één keer eerder een body butter van The body shop gehad, en daar was ik meer dan tevreden over. Allereerst, ik vind de verpakking er heel leuk uit zien. Lekker vrolijk en zomers, dat kan ik nu wel gebruiken met die koude en dokere dagen.


De geur van deze butter is net zoals het eruit ziet, lekker fris en zoet. Je ruikt de mango er wel in zitten.De substantie is zacht, maar niet zo vloeibaar als een body lotion. Het smeert fijn uit, je hebt maar een klein beetje nodig voor een redelijk groot oppervlak. Ook voelt de butter fijn aan op mijn huid.


Als de body butter eenmaal is ingetrokken voelt de huid echt heel zacht aan. In combinatie met de geur vind ik dit een uitstekende body butter. in deze pot zit 300 ml. Ik heb hem gekocht in de sale voor maar €14,- in plaats van €23,-. Ik ga zeker meer body butters kopen!

Liefs,
Cheyenne


Ps; onderaan sommige foto's staat @litlle bubble, maar dit geeft niks want dat was mijn vorige blog.
Remember: dit is mijn mening over dit product, mischien heb jij wel een hele andere mening over dit product.

1 opmerking:

  1. Ik zag hem ook al in de winkel staan, en had hem bijna gekocht! Denk dat ik hem nu wel ga kopen. Leuke blog trouwens, ik ga je volgen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen