vrijdag 2 november 2012

Instagram pics #2

Tumblr_m0hj77vgio1qhzv6oo1_500_large

Weer een nieuwe instagram post! Ik laat jullie mijn instagram foto's zien van de afgelopen tijd.




Ik had nieuwe kleertjes gekocht!

Een beetje slagroom maar...

Dit krijg je als je je broertje om een snoepje vraagt.

Ik keek naar Felix Baumgartner

Meloen thee en een milka wafel, heerlijke combi!

Ik heb nieuwe boeken op mijn iPad staan (:

Een serie die ik net ontdekt heb. maar ik ben er nu al fan van. Kronieken van de onderwereld is een aanrader voor mensen die van The Hunger Games en Twilight houden!

Lekkerste tosti ooit.

Weer nieuwe kleertjes.

De lucht was heel apart, alsof er één grote lichtbal was ontploft ofzo. Na vijf minuten was het weg...

Dit waren mijn Instagram pics voor deze keer. Het zijn er niet veel maar ik ben ook niet heel actief meer op mijn instagram. 

Hebben jullie instagram? Zo ja, laat dan je naam achter bij de comments!
Liefs, Cheyenne


3 opmerkingen: