woensdag 6 februari 2013

Aankopen Januari


Wat hebben we onze blog erg verwaarloosd zeg de afgelopen drie maanden, ik weet eigenlijk niet eens waarom we zijn gestopt met bloggen. Maar vanaf nu proberen we weer af en toe een blogpost te plaatsen. Binnenkort zal er ook wel een update verschijnen maar vandaag laat ik mijn aankopen van de afgelopen maand Januari zien.  

Als eerst zal ik de kleding die ik afgelopen maand heb gekocht laten zien. Ik heb niet heel veel gekocht omdat ik niet echt ben wezen shoppen vorige maand, ik ben alleen even naar de primark geweest waar ik het volgende heb gekocht:

Shirt met RUDE - 5,00 // Shirt met kleine doodshoofdjes - 3,00

Basic trui - 7,00 // Zwarte Blouse - 5,00


Ik heb ook wat op ebay besteld waaronder een galaxy legging. Ik verwachtte er niet heel veel van, maar toen ik 'm eenmaal binnen had gekregen was ik blij verrast. De legging past precies en de kleuren zijn lekker fel (feller dan op de foto). Ik heb 'm gekocht bij deze verkoper.

Galaxy legging - 11,84

De laatste tijd draag ik niet zo heel veel sieraden meer, maar deze drie items vond ik te leuk om niet te kopen. De ketting en earcuffs komen van de Primark en de armband met doodshoofdjes komt van ebay (verkoper).

Ketting - 5,00 // armband - 0,89 // earcuffs - 1,50

Als laatst heb ik nog wat boeken gekocht. Ik lees heel veel, vooral de laatste tijd weer dus heb ik een aantal nieuwe boeken gekocht. To Kill a Mockingbird, Will Grayson Will Grayson en an Abudance of Katherines komen van bol.com en The Fault in Our Stars en Delirium komen van een geweldige site die ik pas heb ontdekt: Book Depository. Op deze site kan je voor weinig geld Engelse boeken kopen. Een boek is daar gemiddeld 7,-.


Dit waren niet al mijn aankopen van de afgelopen maand maar wel de interessantste  Ik heb verder ook nog een nieuwe bril, een blouse van de H&M met steentjes op de kraag (die ik niet op de foto kon zetten omdat 'ie in de was zit) en een potje met stof om velvet nagels te maken gekocht, die ik misschien nog ga reviewen!

Veel liefs,
Cheyenne

3 opmerkingen: