vrijdag 8 februari 2013

"Velvet" nails


De eerste keer dat ik hiervan had gehoord was is gelijk enthousiast. Ik bedoel, wie wil er nou geen zachte aaibare nagels? Ik besloot om een potje met stof te bestellen op eBay, de verkoper weet ik helaas niet meer maar het is snel te vinden als je "Velvet flocking powder" of iets dergelijks als zoekopdracht gebruikt.


Ik heb een potje met zwarte stof besteld, maar ik denk dat dit effect mooier is als je een rode of blauwe kleur neemt, de zwarte kleur valt niet heel erg op namelijk. Naast het potje stof en zwarte nagellak is het ook handig als je een zachte kwast en iets van een blaadje te hebben. 

Om het beste resultaat te krijgen kan je het best één voor één je nagels doen, anders blijft het stof niet op je nog natte nagellak plakken. 

 Eerst lak je je nagel in de kleur van de stof, in mijn geval dus zwart.

 Daarna dip je je nagel snel in de stof, het is misschien handiger om dit met een pincet te doen en een stukje stof daarmee pakken maar dat heb ik niet gedaan. Druk de stof een beetje aan. Het maakt niet uit dat er heel veel stof op de nagel zit, dit veeg je erna toch weer af met een zachte kwast.


 Dit is hoe het eruit ziet als je al het overtollige stof eraf hebt geveegd.  Je kan met je nagels gewoon douchen en je handen  wassen want de stof kan tegen water, zelf merk ik wel dat het erdoor wat sneller af gaat.


 Zo zag mijn ondergrond eruit toen ik klaar was. Het is dus echt aan te raden om een blaadje onder je nagels te leggen!

Wat vind jij van deze "Velvet nails"?
Veel liefs,
Cheyenne



4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg gaaf, maar om eerlijk te zijn vind ik ze leuker om bij anderen te zien dan bij mezelf... voor de rest: leuke blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh dit ziet er echt super leuk uit! Ik ben benieuwd hoe het voelt haha, ik zou het wel eens in het echt willen zien! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great post!
    I follow you, I hope you do the same

    www.theblendstyle.blogspot.it

    kiss from Italy

    BeantwoordenVerwijderen