zaterdag 8 september 2012

Wishlist autumn/winter

Vandaag deel ik met jullie mijn wishlist voor deze herfst en winter. Enjoy!

Een okergele trui vind ik heel tof. Laatst heb ik een okergele broek gekocht en draag hem met veel plezier, ik wil ook een trui in die kleur.

Een army jacket voor de herfst. Ik ben verliefd op de legergroene kleur en het toffe camouflage printje is helemaal mijn smaak!

Een lichte denim blouse staat nog steeds op mijn wishlist, ik heb nog geen mooie kunnen vinden helaas. Hebben jullie misschien tips?

Een donkerblauwe blouse wil ik ook nog graag. En dan het liefst met gouden knoopjes!

Een beige trui, een kleur die je overal mee kunt combineren en er zit een kleine glitter in de stof. 

Zwarte boots. Deze van de h&m blijf ik tof vinden en ik heb spijt dat ik ze nooit bij de primark heb gehaald. Als ik ze zie bij de primark neem ik ze mee, anders bestel ik ze bij de h&m.

Een legergroene broek, I luvv it!

Wijnrode winterjas. Dit wordt mijn winterjas, hij is van de vero moda. Ik twijfelde tussen een paar jassen, maar vond deze toch het leukst! 

Als laatst een legergroene top met een kruis. Tja kruisjes ik blijf het leuk vinden.

Dit is mijn wishlist voor deze herfst/winter. Welke kledingstukken staan op jouw wishlist? 
Liefs, Cheyenne



4 opmerkingen:

  1. Toffe wishlist!
    Ook compleet mijn smaak!
    Ik volg je,volg je terug?

    Xx Mo Xx
    http://movuitton.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben je genomineerd voor de liebster award, bekijk de volgende post op onze webblog: http://sunlightdreams.blogspot.nl/2012/09/liebster-award_14.html#comment-form!

    BeantwoordenVerwijderen