zondag 30 september 2012

Shoplog 29 september

Heeei, gisteren ben ik met Cheyenne naar Rotterdam geweest, we zijn allebei erg goed geslaagd, tenminste, we zijn geslaagd voor de dingen waarvoor we gingen! Ik ben erg blij met mijn aankoopjes, ben je benieuwd? Kijk dan snel verder!




Als eerste had ik deze mooie jeans gekocht bij de Pull&Bear. Ik had echt een spijkerbroek nodig want ik had er eigenlijk maar 1. Jullie moeten nu niet denken dat ik maar 1 broek had hoor, maar ik had vooral veel gekleurde broeken enzo. Dus een andere spijkerbroek was wel echt nodig! Deze zit echt super lekker, en dan voor maar 20 euro! Valt echt mee vind ik (:


Daarna kwam ik deze leuke trui bij de Bershka tegen. Ik had hem al op de site gezien, en vond hem daar al leuk. Ik had sowieso truien nodig voor in de winter, dus die kwam wel goed van pas! Streepjes zijn echt een obsessie voor mij, dus een trui met streepjes mocht dan ook deze keer echt niet ontbreken aan mijn winter garderobe! Deze was 27 euro.


Toen kwam ik deze trui tegen bij de H&M Divided. Ik heb hem ook in het crème maar deze kleur vond ik ook wel heel gaaf. Hij is zwart met wit gecombineerd met zo'n winters printje op de voorkant, gaaf! Hij was 19,95.


En als laatste, maar zeker niet het minst leuke, want hiermee ben ik echt superblij, zijn deze laarsjes met studs erop. Ik ben echt gek van studs maar ik had nog geen kleding/schoenen met studs erop, dus dat werd wel tijd. Ik zat nog te twijfelen tussen 2 ander paar schoenen, maar ik ben toch blij dat ik voor deze ben gegaan. Ik heb deze laarsjes gekocht bij Miss Coquines voor 39,99. Ze zijn een beetje taupe kleurig.


Het was trouwens Glamour Day vandaag, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Ik ben erg blij met mijn aankoopjes, zijn jullie wezen shoppen vandaag? Liefs, Laura


4 opmerkingen:

  1. Superleuke aankopen, vind je truien super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht, ik wilde wel gaan maar ik ga volgende week al een hele dag shoppen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, ik ben zelf ook zaterdag naar Rotterdam geweest, haha. Heb ook een XL shoplog op m'n blog staan, haha. Die laarsjes heb ik ook gepast, alleen dan die met skullstuds. Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen