maandag 1 oktober 2012

Shoplog 29 september #2


Gister liet Laura haar aankoopjes zien. Vandaag laat ik mijn spulletjes zien. Ik heb niet zo veel gekocht als Laura maar toch de moeite waard om te laten zien vind ik! Klik verder voor mijn aankopen.



Ik heb zaterdag twee jassen en een trui gekocht. Jassen had ik echt nodig, ik heb één dikke winterjas en één herfstjas. Het liefst had ik nog leuke schoenen gekocht die ik tegenkwam maar dat vond m'n portemonnee niet zo leuk.

Als eerst heb ik een trui bij de h&m gekocht. Hij komt paarser over op de foto dan dat hij is. Het is iets roder in het echt. Deze trui is tien euro.


De eerste jas die ik heb gekocht komt van de Pull&Bear. Het is een legergroene jas met leren mouwen. Er zitten kleinen studs op het borstzakje. De jas is niet heel dik, maar met een trui eronder zeker warm genoeg voor de herfst. Deze jas heb ik gekocht voor 50 euro.


































De tweede jas die ik kocht komt van de Bershka. Het is een zwarte parka, met een capuchon. Toen ik thuiskwam zei m'n moeder dat ik de voering er uit kon halen en dus ook als hefstjas kan gebruiken. De capuchon is niet afneembaar, maar het  nepbond op de capuchon wel. Ik betaalde 60 euro voor deze parka.










































Verder kocht ik nog een cadeautje voor m'n moeder. Mijn moeder had eerst een zwarte tas met franjes maar die is kapot gegaan. Nu heeft ze een nieuwe tas maar ze wordt gek van die tas omdat hij niet groot genoeg is enz. Ik zag toen ik door de stad liep een zwarte tas met allemaal franjes eraan. Ik heb hem voor mijn moeder meegenomen omdat ik zeker wist dat ze hem heel leuk zou vinden.

Dit waren mijn aankopen! Hebben jullie nog wat dingen gekocht afgelopen dagen?
Liefs, Cheyenne

Erg ging iets niet goed met de foto's, sorry!

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind die legergroene jas eerrrrug leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Je bent genomineerd voor de Liebster Award!
    Check mijn blog voor meer info: http://a-pretty-world.blogspot.be/2012/10/liebster-award.html

    PS: mooie aankoopjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen