zaterdag 6 oktober 2012

Instagram pics #1


Instagram, ik hou ervan. Daarom lijkt het me leuk om één keer per twee weken een blogpost te maken met al mijn instagram foto's van de afgelopen dagen. Klik verder voor mijn instagram pics!


Whieee, mijn nieuwe iPhone 4 kwam binnen.

Tripple town, ik ben er echt verslaafd aan.

Buiten was het enorm slecht weer, dus dan ga je maar binnen lopen.

Dit is bubbels, een van mijn vele cavia's 

En toen had bubbels, baby's gekregen. Ze heten Chip, Wokkel en Nibbit.

Mijn winter pyjama aangetrokken.

Lesje nederlands in de Mediatheek, juist dan teken je kuikentjesachtig iets in een krant.

Goorste ijskoffie ever, ik wilde alleen even m'n nieuwe filters uit proberen.

Ik wilde de Sims 3 Bovennatuurlijk installeren, is m'n schijf te vol ): Er staan 5 Sims spellen op en bam, volle schijf.

De lucht is mooi.

Nieuwe lens van m'n pa gekregen, dus die moest natuurlijk wel even uitgetest worden.


Nieuwe hoesjes! Ze komen allebei van eBay.

29 september was het dress red day, ik had een rode blouse aan.

Met de Glamour in m'n tas naar rotterdam, alleen heb ik niks gedaan met die korting...

Nog steeds verliefd op m'n nieuwe jas + nieuw hoesje.

Ik ben begonnen met het kijken van Pretty Little Liars, leuke serie!


Dit waren mijn instagram foto's voor de keer! Je kan me altijd volgen op instagram: CheyenneAttack

Liefs,
Cheyenne

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik ga denk ik ook maar eens aan de instagramfoto's per 2 weken posten op mijn blog beginnen haha, het is aanstekelijk
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen