zondag 14 oktober 2012

Things to do in the Autumn holidays

Heeei! Voor sommige van jullie is de herfstvakantie al begonnen. Voor mij nog niet, ik zal nog een weekje moeten wachten. Voor degene die nu al vakantie hebben, maar ook voor degene die pas over een week vakantie hebben, hier wat tips om je niet te vervelen in de vakantie!

Ga met de trein andere plaatsen in Nederland bezoeken. Bij de Kruidvat zijn de treinkaartjes voor in weekenden maar 13 euro! Dat is natuurlijk geen geld. Een andere stad bezoeken en daar bijvoorbeeld winkelen is altijd leuk!

Ga naar een pretpark. Pretparken zijn altijd leuk. In deze vakantie wordt er in Walibi World Halloween gevierd, de Halloween Fright Nights. Ik was misschien van plan om er dit jaar naar toe te gaan, maar ik ben er eigenlijk toch best wel bang  voor .. Misschien volgend jaar?




Tumblr_m1rn52cfqu1rs27a1o1_400_large
Ga met vriendinnen iets leuks doen, bijvoorbeeld naar de bios, shoppen, uit eten of bij elkaar logeren. Met vriendinnen is het altijd gezellig!












Tumblr_m4ni266mcr1qi8ciqo1_1280_large
Wees creatief en ga lekker bakken. Cupcakes of een taart bijvoorbeeld. Het is leuk om te doen, het is lekker en je maakt er iedereen blij mee! Bij de Xenos kan je leuke kookboekjes kopen voor 5 euro dacht ik!





Diy_wedding_favors1_large
Ga op zoek naar leuke DIY's! Altijd leuk om te doen! Ga bijvoorbeeld tea cup candles maken, super schattig en kaarsjes komen met het herfstweer goed van pas! Ook erg leuk om als cadeau aan iemand te geven!














Ik ga deze vakantie bij een vriendin logeren en voor haar verjaardag naar de Efteling. Ook ga ik een dagje naar Utrecht met mijn moeder, oma en tante om daar lekker te shoppen. Misschien ga ik nog met vriendinnen sushi maken maar voor de rest heb ik nog geen idee wat ik ga doen! Wat gaan jullie doen deze vakantie? Fijne vakantie allemaal!

Liefs, Laura

1 opmerking: