zondag 7 oktober 2012

OOTD; new boots + new sweater

Heeei, eergisteravond ging ik met mijn moeder en tante de stad in. Ik had me zo voorgenomen om niks te kopen, aangezien ik vorige week al was wezen shoppen, maar de verleiding was te groot .. Hier een OOTD met mijn nieuwe geshopte items.

 Ik wilde deze laarzen al een tijdje heel graag, maar ze waren op de site al uitverkocht en vorige week zag ik ze ook in geen enkele H&M. Ik had toen andere laarsjes met studs erop gekocht. Maar toen ik eergisteren in de H&M was, zag ik ze opeens en dit waren de laatste in maat 39 dus ik kon ze gewoon echt niet laten liggen!







Dit zijn ze dus, ik ben erg echt helemaal happy mee! Ze zijn trouwens erg warm, in de binnenkant zit er een soort van wol! Ze waren trouwens 29,95.










Ook kwam ik deze trui bij de V&D van de Mango tegen. Deze vond ik ook echt super mooi! Het is een legergroene trui met een ster erop van soort van diamantjes/kraaltjes achtig, super mooi! Deze was 29,99.













Ik vond deze items wel leuk bij elkaar passen, dus combineerde ik ze bij elkaar met een jeans van de Pull&Bear.


Het is meer een soort van mini shoplog geworden denk ik .. Maar ik ben in ieder geval erg blij met m'n nieuwe spulletjes en nu mag ik echt niks meer kopen van mezelf, haha!

Wat vinden jullie van deze OOTD?

Liefs, Laura






5 opmerkingen:

  1. Oooooooooh, wat een ooooontzeeeeeeeeettendeeee leuke laarzen! Jammer dat ze mijn maat niet verkopen (heb 42) bij de H&M, anders was ik meteen naar de winkel Gerend!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuperleuke dingen! Ik hou van dat soort laarsjes.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die laarzen ook, wat grappig. Ik volg je, volg je terug? Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen