maandag 8 oktober 2012

New in Positive and green

Eergister ben ik even met mijn ouders en broertje naar het Alexandrium geweest. We gingen eigenlijk voor m'n broertje kijken, maar uiteindelijk hebben we wat gekocht voor mij, m'n moeder en m'n vader, haha! Ik heb niet veel gekocht, een trui en een blouse. Klik verder voor mijn nieuwe spulletjes.






Bij de New Yorker kocht ik een groene doorschijnende blouse met zwarte details. De blouse was 17 euro.


Deze trui zag ik al eerder voorbij komen in het paars bij Camille. Ik spotte 'm in het zwart met wit, dit past toch iets meer bij mij. Ik ben helemaal verliefd op deze trui! Hij koste 12 euro.

Liefs,
Cheyenne

6 opmerkingen:

  1. Ah leuke dingen! Die zwart met witte hadden ze bij ons nieeet nouu ik vind die leuker haha.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi! Ik ben al een tijdje niet meer bij de NewYorker geweest, maar deze zijn echt leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super leuk, echt een herfst kleurtje die blouse!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je gekocht! Vooral je blouse is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen