zaterdag 6 oktober 2012

Sorry

Het gaat niet zo heel goed met onze blog, de laatste tijd komen er steeds minder artikelen. Laura en ik hebben het nogal druk met school, persoonlijk had ik niet verwacht dat 4vwo best pittig zou zijn, het is een stuk lastiger dan de 3e en daarom moeten we er ook meer tijd aan besteden.

Wij vinden het erg zonde dat onze blog er zo onder lijd, maar soms hebben we gewoon even geen tijd om iets te schrijven en foto's te maken.

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen, en we gaan proberen ons best te doen zodat er wat meer artikelen online komen!

Liefs,
Cheyenne

1 opmerking:

  1. Ik zit ook in 4vwo en had verwacht dat het moeilijker zou worden, maar het enige verschil is voor mij dat ik meer huiswerk heb! Maar ja, dat ligt er gewoon per persoon aan... jammer, maar ik begrijp het wel!
    Succes met school enzoo.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen