maandag 15 oktober 2012

Favorites - Music artists

182170_411323562237156_977960842_n_large
Muziek, ik heb eigenlijk al een tijdje geen muziek meer geluisterd. Nou ja ik heb wel muziek geluisterd natuurlijk maar niet naar specifieke band of artiesten. De laatste tijd zijn er veel bandjes waarvan ik helemaal weg ben. Vandaag laat ik jullie kennis maken met mijn favoriete bands en artiesten.



Paramore

Oke, Paramore luister ik al langer dan vandaag. Ik ben dol op hun muziekstijl, het is wat 'stoerder' dan de top 100 muziek. Hun teksten zijn niet altijd positief, maar dat is soms ook wel eens fijn. Mijn absolute lievelings liedje is Decode.



Chef'Special

Deze band heb ik afgelopen zomer ontdekt. De muziek die ze maken is een wel wat anders dan Paramore. Hun muziek is juist wat vrolijker, het zijn echte festival nummers. Birds en Slowdown van Chef'Special vind ik toffe nummers.


Mumford and Sons

De allermooiste muziek vind ik die van Mumford and Sons. Marcus lijkt je wel in een hypnose te brengen met z'n stem. Ik kan het niet goed uitleggen maar iedere keer weer krijg ik kippenvel van zijn stem. De nummersAfter The Storm en Cave vind ik heel mooi, maar eigenlijk zijn alle nummers prachtig.





You Me At Six

Deze band ken ik nog maar net. Een band moet wel heel goed zijn wil ik er binnen een paar dagen helemaal dol op zijn. Iedere keer als er een liedje van hun op m'n iPod voorbij komt, speel ik 'm opnieuw af. Stay With Me is het liedje waardoor ik dol op ze ben.



Ron Pope

Een zanger met een prachtige stem. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen. A Drop In The Ocean vind ik z'n aller mooiste nummer.



Dit zijn wel mijn favoriete artiesten op dit moment. Ik vind dat Maroon 5, Go Back To The Zoo en Ed Sheeran ook prachtige muziek maken.

Wat zijn jullie favoriete bands/artiesten?
Liefs, Cheyenne

Bron afbeelding: Weheartit
Bron video's: Youtube

3 opmerkingen: