zaterdag 13 oktober 2012

Before I die



Vandaag deel ik met jullie de dingen die ik nog wil doen voordat ik doodga. Op de een of andere manier denk ik vaak aan de dingen die ik wil nog doen, ik fantaseer gewoon graag. Niet al deze dingen zullen uitkomen, maar ik probeer zo veel mogelijk waar te maken. Het zijn er misschien veel, maar zoals ik al zei, ik fantaseer graag.




Mijn internet vriendinnen betekenen veel voor me. Ik heb natuurlijk hele toffe vrienden hier in de buurt, maar internet vrienden zijn anders. We hebben dezelfde intresses, en ik kan alles bij ze kwijt. Waarschijnlijk ga ik een paar van mijn internet vriendinnen volgend jaar zien. Ik kan niet wachten en hoop dat alles doorgaat!



Op dit moment trek ik me heel veel aan van wat anderen denken. Hierdoor kan ik maar bij een paar mensen echt zijn wie ik ben. Ik hoop ooit te leren minder verlegen te zijn en me gewoon niks aan te treken van anderen.




Als je me een beetje kent, wist je dat deze niet kon ontbreken. Eigenlijk hoef ik dit niet eens uit te leggen. Dit zijn super acteurs, vooral Jennifer, Josh and Alexander.



We blijven lekker in The hunger games sfeer. Dit is niet iets realistisch (degene hierboven ook niet), maar als ik iemand zou kunnen sparen door zelf mee te doen aan the hunger games zou ik dat maar al te graag doen.



Dit is iets wat ik later graag zou willen doen. Alle zeven continenten bezoeken. Meer van der wereld zien, dat is zeker iets wat ik nog wil doen voordat ik dood ga.



Bij reizen hoort ook andere culturen ontdekken, nieuw eten proeven.



Iets gevaarlijks, iets waar je je leven voor op het spel zet. Zoiets wil ik nog doen voordat ik dood ga. Het gevoel dat ik iets overwonnen heb.





Samen met Chef'Special, mijn lievelings band ooit. Paramore heeft hele mooie teksten, ze zijn misschien niet altijd even positief. Maar in moeilijke periodes in mijn leven, kwamen hun teksten goed van pas.



Dit is iets waar ik al heel lang mee zit. Ik heb veel angsten die bijna niemand kent. Ik zet ze ook liever niet op internet. Zelfs mijn beste vrienden en familie kennen niet al mijn angsten. Het zou zo'n goed gevoel zijn om over een van die angsten heen te komen.



Het gevoel dat je zweeft, ook al zit je in een mandje. Veel mensen vinden dit doodeng en gevaarlijk. Ik vind zo geweldig, dat ik dit ooit moet doen. Ik had het er laatst met m'n ouders over, die willen geen van beide ooit in een luchtballon helaas.



Een beetje hetzelfde verhaal als hierboven. Skydiven of bunjeejumpen een van die twee wil ik nog doen.



China is op dit moment het land waar ik het allerliefst heen wil. Ik wil de Chinese cultuur mee maken, chinees Nieuwjaar vieren.

382902_286071658081457_423424208_n_large

Ik wil heel graag een tattoo, ik vind het al heel lang mooi. Ik tekende en schreef altijd op m'n armen. Ik zou het woord Fearless op m'n pols willen laten tatoeƫren.

Dit zijn op dit moment de dingen die ik in m'n leven wil doen. Ze zullen vast niet allemaal uit komen, maar ik zorg ervoor dat ik zoveel mogelijk ga doen.

Wat is jullie before I die list?
Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen:

  1. Veel dingen wil ik ook, maar meedoen aan de Hunger Games zeker niet. Het is misschien een goed verhaal, maar er gaan kinderen dood, zomaar, omdat volwassen mensen het graag willen. Daar zou ik nog geen cent voor willen betalen. Maarre... de cast ontmoeten: GRAAG (:

    BeantwoordenVerwijderen