zondag 3 juni 2012

Birthday haul

Heeei, ik ben zoals jullie misschien wel weten, woensdag jarig geweest en heb gisteren mijn verjaardag gevierd. Vandaar deze birthday haul!




Van Cheyenne heb ik een sieradenpop gehad om het maar even zo te noemen. Ook heb ik een foto boekje gehad waarin alle leuke herinneringen instaan van ons in 3 jaar tijd. Super leuk dus allemaal!


Van m'n ouders heb ik een outfit gekregen die te zien is in de vorige OOTD en deze hakken. 


Van een andere vriendin heb ik 3 fotolijstjes gekregen met foto's erin van zijzelf (Sabien), een andere vriendin (Tess), Cheyenne en ik. Ook heb ik een heerlijk geurkaarsje gekregen. Van Tess heb ik geld gekregen.


Van de vriendin van m'n broer heb ik deze armband gehad. Het zijn eigenlijk heel veel armbandjes in 1. Super leuk! Ook heb ik deze 2 ringen gekregen.


Van m'n opa&oma heb ik deze armband gehad met drukknoopjes. Er kunnen dus verschillende knoopjes op gedrukt worden. Ook heb ik geld van ze gehad.

Van de vriendin van mijn oma heb ik dit notitieboekje gekregen en 4 bruistabletten van Kneipp.

Toen kwam mijn oudste neefje nog aanlopen waar ik helemaal verbaasd over was. Ik was al zóóó lang op zoek naar dit luchtje en toen kwam hij er opeens mee aanlopen waar ik dus super blij mee ben. Het was echt toeval! Ook heb ik 4 nagellakjes gehad en 4  nagelstickers.



Oohh, ik was bijna vergeten wat ik van mijn broer heb gekregen. Vandaar dat dit ook niet op de foto staat in het begin, maargoed. Ik heb deze tas gehad en deze wenkbrauw styler, waar ik allebei heel erg blij mee ben!





Voor de rest heb ik nog geld gehad, dus ik ben aardig verwend!


Liefs, Laura

2 opmerkingen: