maandag 18 juni 2012

My new love





Gister ging ik even naar de oosterhof ik heb qua kleding niks gekocht, maar in de van Haren zag ik een paar super mooie hakken staan die mijn naam riepen.



Daar stond ik dan, voor het rek met de schoenen. Ik hoorde zacht gefluister 'Cheyenne, neem ons mee, toe nou' Ik kon de verleiding niet weerstaan. Ik liep langzaam naar ze toe, mijn hard stopte even toen ik mijn maat niet zag. In mijn hoofd raasde allerlei gedachtes door elkaar. Tot mijn oog viel op het laatste paar van maat 39, ze stonden verstopt achterin. Toen ik ze eenmaal aanhad, zaten ze als gegoten. Vol trots liep ik naar de kassa met mijn nieuwe liefdes.

Oke, even serieus. Ik ben werkelijk verliefd op mijn nieuwe schoenen. Normaal zou ik dit soort schoenen niet zo snel kopen, maar ik vond dat daar verandering in moest komen.

Het enige nadeel vind ik de veters, het zijn een soort lintjes, maar veel te lang voor de schoenen. Dit geeft als je ze vast strikt een best wel lomp effect. Hoe ik dit ga oplossen weet ik nog niet.






Er zal binnenkort vast wel een ootd met deze prachtige schoentjes!

Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen: