zondag 10 juni 2012

Make your own headwrap

Heeei, jullie hebben ze vast wel eens gezien, de headwraps of hoe je ze ook maar mag noemen. Je moet ervan houden of niet. Ik vind ze echt heel leuk, maar ik kon ze alleen bij de online shop van de Forever21 vinden maar dan zitten er weer verzendkosten dus dan kan ik er beter zelf naar toe gaan in Antwerpen, maar dit duurt nog even . Ik ging dus opzoeken hoe je zelf 1 kan maken, kijk snel verder!

Het enigste wat je nodig hebt, is een klein sjaaltje. Ik gebruik er een met de Amerikaanse vlag erop.



Stap 1: Je rolt het sjaaltje zo dun mogelijk op.




 - Stap 2: Je doet het sjaaltje vanaf achteren om je hoofd heen.



- Stap 3: Zo ziet het er dan van voren uit.


- Stap 4: Maak een kruis met het sjaaltje, en vervolgens nog een keer, zodat je een soort van knoop krijgt.


- Stap 5: Stop de uiteinden van het sjaaltje aan de zijkant van je wrap/turban.

En je eigen headwrap zit! Het is dus heel simpel!


Wat vinden jullie van de headwraps?

Liefs, Laura

2 opmerkingen: