zondag 17 juni 2012

Nog een shoplog!



Ook ik was gister weer wezen shoppen. Ik heb alleen kleding en een haarsieraad bij de h&m gekocht en 2 dingetjes van catrice bij de kruidvat. Het is niet veel maar toch wilde ik het met jullie delen!



Ik begin wel met de kleding. Zoals ik al zei, alles is van de h&m. Er was sale bij de h&m, maar ik heb eigenlijk niks van de sale gekocht.


Als eerste dit simpele hempje. Het is een beetje een bordeaux rode kleur. Ik heb trouwens geen idee waarom de foto zo wazig is, op mijn camera was hij gewoon scherp... Het hempje was 4,95.


Dan heb ik ook nog dit schattige paarse blousje. Het is een wat korter blousje waar je aan de onderkant een knoop in kan leggen. Deze was 14,95.

En als laatste een simpel zwart rokje. Ik had al wel een rokje, maar daar zitten details op en ik had nog geen simpele zwarte. Deze was 4,95.



Ik had bij de h&m ook nog een hair cuff gekocht. Het is een simpele goude. Deze was 3,95.




Ik ben ook even langs de kruidvat geweest en heb daar twee dingen van Catrice gekocht.



Als eerste deze eyeliner pen. Ik gebruik normaal oogpotlood, omdat ik niet met eyeliner om kan gaan. Ik dacht laat ik deze maar eens proberen, misschien werkt het wel. Ik heb hem een keer getest en hij bevalt me eigenlijk wel. Deze was 2,99.




Ik kocht ook dit prachtige lakje van Catrice in de kleur 830 Salmon& Garfunkel. Het is een soort zalm kleurtje maar dan wat lichter. De lakjes van Cartice zijn 2,49.






Als laatst was ik bij de Pull&Bear. Daar heb ik dezze geweldige tas gekocht. Ik vind de Engelse vlag tegenwoordig veel mooier dan de Amerikaanse vlag. Dus toen ik door de Pull&Bear liep en deze tas zag was ik gelijk verliefd. Hij is niet heel groot, maar toch een lekker maatje voor als ik de stad in ga. Ik vind het dan nooit heel fijn om een grote tas bij me te hebben voor alleen een flesje water en m'n portemonne, dus deze tas is perfect qua maat. Ik kocht hem voor 25,95.  



Dit was mijn shoplog alweer voor deze keer.
Liefs, Cheyenne.

3 opmerkingen: