zondag 24 juni 2012

Foto verslag Lille&Efteling

Heeei, donderdag zijn Cheyenne en ik met school naar Lille geweest en gisteren naar de Efteling. We hebben een aantal foto's gemaakt en het leek ons wel leuk om die met jullie te deden. In eerste instantie wilde we een vlog maken, maar dat is er niet van gekomen.


Afgelopen donderdag zijn Cheyenne en ik met school naar Lille geweest. We hadden heerlijk weer tot ongeveer 6 uur 's avonds, toen ging het stortregenen maar daarvoor was het ongeveer rond de 23°C. We gingen kwart over 8 van school weg en we kwamen daar rond 11'en aan. Eerst gingen we een speurtocht doen door de stad wat we iets minder vonden. Daarna mocht je daar gaan winkelen, we gingenaar een groot winkelcentrum alleen kon ik niks kopen omdat ik volgende week zondag naar Antwerpen ga, naar de Forever21 dus en ik wilde mijn geld voor daar bewaren. Onderweg kwam ik nog macarons tegen en daar moest ik natuurlijk wel even een foto van maken. 



Zoals je hier kunt zien was het echt heerlijk weer! Hier had ik trouwens mijn haar nog niet geknipt want op de foto van de paddenstoel zie je dat ik korter haar heb. Ik heb vrijdag mijn haar geknipt, het moest echt een stuk korter want het was heel erg dood.


Dit zijn onze vriendinnetjes.


Gisteren zijn Cheyenne, mijn moeder, mijn tante en ik naar de Efteling geweest. Ook toen hadden we echt geluk met het weer! Het zonnetje scheen en  in de middag was het best warm. We waren daar rond kwart over 10 en we gingen rond 6'en weer weg omdat het park toen ging sluiten. 


Cheyenne en ik in carnaval festival.



We gingen ook naar een parkshow Raveleijn wat erg gaaf was!



In het sprookjesbos.

Deze foto vind ik erg leuk. De linker foto is 2 jaar geleden en de rechter foto was dus gisteren. Ik vind het grappig dat we bijna precies hetzelfde zitten want hier hadden we niet op gelet. 

Wij hebben 2 erg leuke dagen beleefd! Hebben jullie nog iets leuks gedaan?

Liefs, Laura

2 opmerkingen:

  1. Super leuk.
    Ik had vrijdag mijn examen feestje voor mijn familie..maar heb niet echt een leuk weekend gehad..door dingen die zijn gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk van je examen feestje! En dat andere iets minder..
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen