zaterdag 16 juni 2012

Shoplog

Heeei, ik heb vorige week, gisteren en vandaag wat dingetjes gekocht en dat wilde ik aan jullie laten zien. Gisteren had ik ook al iets gepost over wat ik had gekocht maar ik heb vandaag nog wat dingetjes gekocht en gisteren waren de foto's niet zo mooi gelukt, dus vandaar. Ik heb geshopt bij de Primark, de Monki en de H&M.
Als eerste deze tas van de Primark waar ik echt verliefd op ben. Het is een zwarte tas met een soort van slangenprintje en de bovenkant van de tas is wit, dit is alleen bij de voorkant, de achterkant is gewoon helemaal zwart. Er zitten leuke gouden details zoals een slotje en een sleuteltje. Het slotje kan echt open. Deze tas was 14 euro bij de Primark dus.


Dan heb ik nog dit leuke gebloemde blousje van de primark. Het blousje heeft zwarte details, het kraagje, onderaan de mouwen en de knoopjes. Deze was 11 euro.



Ook heb ik nog een pyjama van de Primark. Ik zocht nog een pyjama met een kort broekje voor in de zomer en deze vond ik wel leuk. Hij kostte 6 euro.



Dat waren mijn aankopen bij de Primark. Nu over naar de H&M. Ik heb hier 2 dingetjes gekocht. Om te beginnen dit colbairtje. Het is een wit colbairtje met een zwarte onderkant. Het is geen getailleerd model, maar dit wilde ik juist niet omdat ik nu alleen maar getailleerde colbairtjes heb. Deze was in de uitverkoop nog maar 10 euro.






Ook heb ik nog bij de H&M dit jurkje gekocht. Het is een Amerikaanse vlag idee geloof ik, maar het lijkt er niet echt op. Aan de zijkant heeft het jurkje leuke details. Deze was ook in de uitverkoop nog maar 10 euro.


En als laatste heb ik deze top bij de Monki gekocht. Het is een witte top met zwarte verticale strepen erop en een strikje. Ook deze was in de uitverkoop maar 6 euro!



Liefs, Laura

3 opmerkingen: