zaterdag 19 mei 2012

Fashion wishlist

Ik hou van wishlists maken. Vooral als ik net m'n kast heb opgeruimd en zie wat voor kleding ik heb en wil hebben. ik heb net m'n kast opgeruimd en ik kan nu een beetje kijken wat ik erbij zou willen. Klik verder voor mijn wishlist!



1.  Als eerst wil ik een leuke playsuit met een mooi printje, deze aztec print vind ik helemaal geweldig. Het is ook lekker zomers. De playsuit die je hierboven ziet komt van River Island.

2. Een knalrode blazer staat ook op mijn wishlist. Rood is echt een lekker knal kleur.

3. Kanten jurkjes, ik ben er dol op. Dus ook een kanten jurkje of een kanten rokje staan op mijn wishlist.

4. Ik denk dat je ondertussen al weet dat ik HG verslaafd ben. Zo'n shirt droegen de tributen tijdens hun training voor The Hunger Games. Als echte HG-Fan wil ik hem natuurlijk wel hebben.

5. Een short met een aztec print, me gusta.

6. Als laatste staan er nog een paar mooie zwarte sneakers op mijn wishlist. Deze zwarte Supra Vaider's zijn heel stoer.

Dit was mijn wishlist, natuurlijk wil ik nog meer kleding graag hebben maar dit zijn wel de dingen waar ik naar opzoek ga.
Liefs, Cheyenne

1 opmerking: