zondag 20 mei 2012

Shoplog 20-5-12


Vandaag ben ik weer naar de Primark in Rotterdam geweest. Het is niet zo'n hele grote shoplog maar wel leuk genoeg om met jullie te delen, vind ik. Ik heb vooral zomerdingen gekocht. Klik verder voor mijn Primark shoplog.

























Als eerste heb ik een kanten singlet gekocht. Het heeft een leuk kraagje aan de bovenkant. Ik zocht al een tijdje een kanten hempje, en ik vond deze te leuk om mee te nemen.























Ik heb ook deze witte blouse met zwarte randen gekocht. Ik zag 'm al een keer hangen in de Primark maar toen was mijn maat uitverkocht. Ik baalde daar heel erg van, maar nu hadden ze 'm weer in mijn maat.























Dit donker blauwe hempje met witte bloemetjes vind ik super leuk. Ik hou de laatste tijd heel erg van doorschijnende kleding. Als je goed kijkt zie je op de linker foto dat het hempje ook een borstzakje heeft.























Toen ik in de rij van de kassa stond zag ik dit hempje hangen, het is hetzelfde model als hierboven maar dan met een ander printje. Ik vind het een soort aztec printje.



Naast kleding heb ik ook nog wat andere dingen gekocht. Als eerst deze nagelvijltjes. Het zijn 4 kleine nagelvijltje met een doosje.


Ook kocht ik deze lipsmacker in de smaak Fanta orange.(sorry voor de slechte kwaliteit foto)





Als laatst kocht ik deze zonnebril met een mooi detail aan de zijkant. Ik had nog geen goede zonnebril die echt beschermde tegen uv stralen. En deze dus wel, het stond op een sticker maar die heb ik er al af gehaald.

Dit was mijn shoplog van vandaag.
Liefs, Cheyenne

6 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Dat tweede blousje heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeeukk.
    Die blouse is leuk,.

    ps. Hoe heb jij die header/ banner gemaakt? Via een site of?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De banner heb ik toendertijd gemaakt met Picnik maar die site is er niet meer. Een vervanger voor die site is PicMonkey, maar daar kan je nog geen collage's maken.
      Sorry, hier heb je niet veel aan haha.
      Liefs,

      Verwijderen
    2. Oh okee, maar toch bedankt.
      Ik probeer er wel 1tje via paint ofso te maken.

      Verwijderen