vrijdag 4 mei 2012

Project Creatief #1


Week 1 van Project Creatief, kijk snel verder voor mijn creatie!


Voor vandaag heb ik 2 schilderijtjes gemaakt. Ik heb mijn spullen gewoon bij de xenos gehaald.


Als eerste heb ik een schilderijtje gemaakt van een doodshoofd, maar dan op ene vrolijke manier. Herkent iemand mijn inspiratiebron ;)



Als tweede heb ik een heel simpel dingetje gemaakt. De achtergrond heb ik geprobeert te laten vervagen. Doorop heb ik ' I love you' geschreven.


Ik ben zeker geen goede schilder, maar ik vind het gewoon leuk om af en toe iets te schilderen. Dit was mijn project creatief voor deze week.

Liefs, Cheyenne

2 opmerkingen:

  1. Super leuk, ik hou niet van doodshoofden enso maar die "i love you" vind ik wel super mooi. Past trouwens wel mooi op mijn kamer.

    haha

    BeantwoordenVerwijderen