woensdag 2 mei 2012

Review; Catrice lipstick 'Princess Peach'

Heeei, afgelopen zondag heb ik deze lipstick gekocht. Ik laat jullie weten wat ik hiervan vind.



Toen ik tegen Cheyenne zei dat de lipstick die ik wilde, Princess Peach heette, kwam ik er pas achter dat de naam van Mario is, haha.

De lipstick heeft, zoals je al kon lezen, een peach kleurtje. Leuk voor in de zomer vind ik zelf! Dit is mijn eerste lipstick van Catrice, dus ik was hier wel benieuwd naar. Het heeft een zwarte 'verpakking' en op de stick zelf staat Catrice.




Mijn eerste indruk:
Ik vind het een mooie kleur, maar moet er wel aan wennen. Hij is goed gepigmenteerd en voelt een beetje romig aan. Soms heb ik bij lipsticks dat je lippen gaan irriteren maar dat had ik bij deze niet. Hij blijft er lang op zitten, tenminste, niet als je gaat eten of drinken, want dan gaat hij er wel snel vanaf. Maar stel je voor dat je naar de stad gaat, dan blijft hij wel aardig lang zitten.





Ik ben er erg tevreden over en wil graag ook andere kleurtjes uitproberen. Hebben jullie een lipstick van Catrice en wat vinden jullie ervan?

Liefs, Laura

1 opmerking: