zondag 6 mei 2012

OOTD; 6-5-12

Heeei, ik kom net terug van de Primark in Rotterdam en ik heb daar wat dingetjes gekocht, maar 3 dingen, onder andere een blousje. Met dit blousje heb ik meteen een outfit gemaakt!


Dit blousje komt dus van de Primark. Het is een crème kleurig blousje met zwarte libellen erop, met knoopjes en een kraagje. Het blousje heeft geen mouwen maar het heeft het model van een hempje.

Omdat het nu nog niet echt mooi weer is, combineer ik dit blousje met een zwarte colbair. Oja één nadeel is, de knoopjes zijn sierknoopjes. Het blousje kan dus niet open en moet je hem over je hoofd heen trekken. Ik kreeg hem niet heel gemakkelijk over mijn hoofd heen, dus je moet voor dit blousje niet zo'n groot hoofd hebben, haha.









Ik draag bij deze outfit een beetje een donker groen kleurige broek van de H&M. Onder aan deze broek zit een klein goud ritsje.










Ik draag hierbij mijn witte AllStars.














Ik zat heel erg te twijfelen of ik het blousje zou kopen, ik had hem zelfs nog terug gehangen maar toen heb ik hem toch maar weer gepakt en daar heb ik zeker geen spijt van! Hij was 8 euro.

Liefs, Laura

2 opmerkingen: