dinsdag 1 mei 2012

Shoplog; 28/29-04-12

Heeei, zaterdag ben ik in Antwerpen wezen shoppen met mijn ouders en zondag ben ik met Cheyenne in Rotterdam Zuid wezen shoppen. Ik heb niet zoveel gekocht maar ik vond het toch de moeite waard om het aan  jullie te laten zien. Kijk snel verder!


Ik begin met wat ik zaterdag heb gekocht. Zaterdag heb ik 2 dingen gekocht en ze komen beide van de Forever21.


Als eerste deze high waist short. Het is dus een donkerblauwe high waist short met beige vogeltjes erop en een beige riempje. Toen ik hem ging passen wist ik eigenlijk niet dat het een high waist short was, tot dat ik merkte mijn middel te breed was voor dit broekje en toen merkte ik dus dat het een high waist was. Daar was ik eigenlijk heel blij mee omdat ik daar al heel lang naar op zoek was, maar ik kon telkens geen leuke vinden. Hij was geloof ik 15,95 euro.






Ook heb ik bij de Forever21 dit schattige haarbandje gekocht. Het is een kanten/gehaakt bandje met een strikje erop van dezelfde stof. Ik ben helemaal gek op deze print en kan deze dus goed combineren met mijn kleding. Hij was iets van 2,90 euro dacht ik.





Toen ben ik zondag nog met Cheyenne naar het winkelcentrum in Rotterdam Zuid geweest. Daar heb ik ook een aantal dingen gekocht.


Als eerste deze Catrice lipstick in de kleur 'Princess Peach'. Ik zoek al ongelofelijk lang naar een lipstick in de kleur peach. Ik heb hem nu dus eindelijk. Toen ik hem opdeed moest ik erg wennen aan de kleur omdat ik nog nooit eerder een peach kleurtje had. Ik schrijf hier ook nog een review over. Hij was 3,99 euro bij het Kruidvat.




Daarna ben ik nog 2 keer naar de H&M geweest omdat Cheyenne twijfelde over een aantal dingen, dus ik heb beide keren ook iets gekocht.


Ik heb deze, ja ja alweer, high waist short gekocht. Hij is lekker zomers vanwege de kleur. In de zakken zie je de print terug die ik zo leuk vind, het kanten/gehaakte printje dus. Ook zie je dit printje terug aan de achterkant. Wat ik ook leuk aan dit broekje vind, zijn de vele knoopjes. Ik vind hem echt super leuk! Ik heb hem dus bij de H&M gekocht en hij was 24,95 euro.







Bij de H&M heb ik ook nog dit toilettasje gekocht. Ik had er al 1 nodig en deze had ik al eerder gezien, maar toen had ik geen geld. Het is een doorzichtig tasje met banaantjes en bananenbladeren erop. Waarmee je het ritsje open en dicht trekt, is een ananasje. Heel schattig en leuk dus voor de zomer! Hij was afgeprijsd van ik dacht 2,95 euro naar 1 euro!





En als laatste heb ik, wat niet interessant is, onderbroeken gekocht. Ook van de H&M en die waren afgeprijsd naar 5 euro.


Dit waren mijn aankoopjes, hebben jullie ook al lekker in de vakantie geshopt?


Liefs, Laura



2 opmerkingen: