maandag 7 mei 2012

New in; bikini, blousje en playsuit

Heeei, ik ben gisteren bij de Primark geweest en heb daar 3 dingetjes gekocht, niet echt veel dus maar ik wilde het toch laten zien.



Als eerste dit blousje die je al in de vorige OOTD kon zien. Het is een crème kleurig blousje met een zwart kraagje, zwarte knoopjes en zwarte libellen erop. Ik ben hier echt super blij mee! Hij was 8 euro.

 Ook heb ik deze playsuit gekocht. Hier ben ik echt ook heel blij mee. Ik ben gek op deze aztec print. Het is zoals je kunt zien een zwarte playsuit met een beige aztec print. Deze was 6 euro.

 Als laatste heb ik deze bikini gekocht en wat ben ik hier blij mee zeg! Het is een crème kleurige bikini met blauwe streepjes. In het midden van de bikini zit er een strookje spijkerstof met goude knoopjes met daarop ankertjes. Ook zitten deze stroken op het broekje. De bikini was 10 euro.




















Het is niet zoveel maar ik ben er toch heel blij mee!
Liefs, Laura

1 opmerking: