dinsdag 14 augustus 2012

DIY; Pimp your bag

Heeei, dit keer een DIY! In deze DIY laat ik zien hoe mijn oude tas een maker-over krijgt!



Nou zo ziet de tas er dus uit. Ik heb hem ooit in de Efteling gekocht. Ik vind de tas zelf, het model en de kleur, er leuk uitzien. Ik vond dat plaatje van de panda alleeniet echt leuk. Ik ging met wat oude kleding aan de slag.







Ik ben eerst dit plaatje met 'PandaDroom' eraf gaan halen. Dit deed ik met een kleinagelschaartje. 





Dit ging vrij makkelijk. Er blevenog wel wat draadjes achter, maar die kun je eruit trekken met een pincet.










Zo ziet het er uiteindelijk uit. Je ziet nog wel lichtjes waar het plaatje geeft gezeten, maar dat is voor mij geen probleem.








Nu ga ik aan de slag met een rokje die ik nooit aan doe. Ik heb het kanten strookje van het rokje eraf geknipt. Ik heb het zo afgeknipt dat ik het rokje gewoonog kan gebruiken, als ik hem ooit ga dragen. 



















Ik heb van een oud t-shirt de achterkant los van de voorkant geknipt, omdat op de voorkant een printje stond. Op de achterkant, heb ik de 'klep, waarmee je de tas dichtmaakt' overgetrokken.









Ik heb de klep van de tas overgetrokken en die ga ik uitknippen.
Ik heb het overgetrokken deel op de tas gelegd en ik heb het kant op maat geknipt. Zo kon ik al een beetje zien wat het eindresultaat van de tas zou worden. Ik vind het er heel schattig uitzien! Alleenog  naaien .. 







Hierna ben ik de kanten strookjes op het lapje stof wat er onder ligt en op de stof van de tas gaanaaien.
 Dat ziet er dan ongeveer zo uit.
De tas is nu af. Uiteindelijk heb ik de hele middag zittenaaien, daar doe je dus erg lang over! Maarja, ik had het er wel voor over .. 

En tadaaaa, de tas is af! Ik vind hem erg leuk geworden!

Liefs, Laura




10 opmerkingen:

  1. Leuk, creatief en schattig! Haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die leuk geworden!
    Ik ben dol op kant, jullie zijn lekker creatief.
    Echt een leuke blog, ik volg jullie ook.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt super mooi geworden!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is echt leuk geworden! wauw van een eftelingtasje maak jij gewoon een girlie tasje, echt supercreatief! leuke blog ook, ik follow je. loves xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee wat heb je dat leuk gedaan zeg! Echt creatief :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG.. wat super gaaf en schattig, daar zit een hoop creativiteit in.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aah gaaf,
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    ik volg je natuurlijk ook!

    liefs
    lifeofrosalyn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute!

    Liefs, Mariette
    Ps. Het sticksel eruit halen kan je makkelijk doen met een tornmesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de lieve reacties allemaal (:
    @Mariette, ja klopt haha! Ik kon er alleen niet zo snel ééntje vinden! Alsnog bedankt!

    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen