zondag 19 augustus 2012

How to & review: neusstrips Action

Heeei, dit keer een how to en een review over de neusstrips van de Action.





Ik had al veel goede verhalen gehoord over de neusstrips van de Action. Ik besloot ze dus een keertje te gaan kopen. Ze zijn heel erg budgetproof, dus als je niet zo veel te besteden hebt, kan dit erg handig zijn! Ze kosten namelijk maar 0.99-,













Zo ziet de verpakking eruit waar de neusstrips inzitten. Er zitten trouwens 6 neusstrips in. Ik vind de verpakking er wel oké uit zien, er is niks mee. 






Zo ziet de neusstrip er zelf uit. Het ziet er een beetje uit als een wit gaasje. 












Oke, hoe gebruik je nou zo'n neusstrip? 
Eerst moet je je neus 'stomen'. Je kunt dit doen door met je gezicht boven een beker/kom met kokend water te hangen. Je doet dit zodat je poriën open gaan. Ik heb dit gisteren gedaan maar het was aardig warm buiten, ik hoefde mijn neus dus niet te stomen. Als je je neus hebt gestoomd, maak je je neus een beetje nat met je vingers. Doe nu de neusstrip erop en maak hierna de neusstrip nat met een washandje. De strip voelt nu kleverig aan. Haal de strip er pas af, als het heel hard is geworden. Dan is pas namelijk de lijm opgedroogd en de lijm zorgt ervoor dat je mee-eters eruit worden 'getrokken'. Klinkt misschien allemaal een beetje vies .. Als de neusstrip is hard geworden (bij mij duurde dat wel een half uur) trek je hem er heel, heel voorzichtig af. Niet te snel want dan is het mislukt. En zo gebruik je eigenlijk zo'n beetje de neusstrip.

Mijn mening over de neusstrips.
Ik heb de neusstrips van Essence ook al een keertje gehad, maar ik vind ze van de Action beter. Terwijl die van Essence nog veel duurder zijn ook, daar betaal je voor 3 strips 1.79-, dacht ik. Bij die van de Action heb ik het idee dat ze meer je poriën reinigen dan bij die van Essence. Ik ben er dus erg tevreden over, ze doen hun werk goed en ze zijn zeker betaalbaal, echt een aanrader dus!

Gebruiken jullie neusstrips?


Liefs, Laura

2 opmerkingen:

  1. Heb al een aantal keer die van Nivea gebruikt, doen uitstekend hun werk maar die zijn wel wat duurder..
    Voor de rest leuk artikel en fijn dat je ook even hebt uitgelegd aan iedereen hoe je ze gebruikt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er handig uit! Ik ga het misschien wel een keer proberen!
    liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen