dinsdag 21 augustus 2012

Pimp je schoolspullen #2


Ik ben een tijdje niet actief geweest op deze blog, ik voelde me een tijdje niet zo lekker. Maar gelukkig heeft Laura gewoon gepost. Vorige keer liet Laura haar schoolspullen zien. Nu lijkt het me ook wel leuk om mijn schoolspullen (die natuurlijk opgeleukt moesten worden) te laten zien.




Zoals een paar van jullie al zullen weten ben ik helemaal obsessed met The Hunger Games. Mijn vriendinnen noemen me niet voor niet verslaafd. Tja wat zal ik zeggen, zoals op de achterkant van de boeken staat: Dit boek neemt je leven compleet over! Ik heb mijn schoolspullen dan ook in een Hunger Games achtig thema opgeleukt.

Ik heb dezelfde agenda als Laura, allen bij mij zitten er andere foto's in. Hieronder zien jullie een paar foto's die er bij mij in zitten.






Een deel van mijn boeken hebben al een kaft met een print dus die hem ik niet nog eens extra opgeleukt. Ik heb de rest van de boeken beplakt met The Hunger Games gerelateerde plaatjes en getekende Mockingjays.



Mijn schriften zijn grijs en komen van de Action. Het rode kaftpapier komt van de Hema en het beige kaftpapier komt van de Wibra (wat ik trouwens vorig jaar had gekocht maar nooit heb gebruikt).

Liefs, Cheyenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten