woensdag 22 augustus 2012

Leuke shopsteden!

Heeei! Shoppen, wat houd ik daar van en ik doe het dus ook erg graag! Steeds in andere steden waar ik nog niet ben geweest, dat vind ik leuk! Hier wat leuke steden waar ik ben geweest om te shoppen!



Ik ben al naar wat verschillende plaatsen geweest waar je leuk kunt winkelen. Ik vind het leuk om steeds ergens anders te winkelen omdat er niet overal dezelfde winkels zijn en bij een winkel kun je verschillende collecties hebben, wat je bij de ene winkel wel hebt en bij de anderen niet. Jullie begrijpen het misschien nu wel! Ik geef jullie wat tips waar je leuk kunt winkelen.

Ten eerste, natuurlijk in Rotterdam, ik woon tegen Rotterdam aan dus ik kom er regelmatig. Er zijn leuke winkelcentra's waar je kunt shoppen maar ook in de stad zelf. Jullie kennen misschien wel het Alexandrium, het winkelcentrum waar de Primark zit! In dit winkelcentrum kun je leuk shoppen en kan je goed slagen. Je hebt er veel verschillende winkels, onder andere de Primark, de Zara, de H&M, de New Yorker en noem maar op, genoeg leuke winkels dus! Dit winkelcentrum is met de trein en metro te bereiken. 


In Rotterdam Zuid zit ook nog een leuk winkelcentrum. Hier kun je bijvoorbeeld de Pimkie, de H&M, leuke boetiekjes, de V&D en andere leuk winkels vinden! Voor ieder wat wils eigenlijk!


En dan nog Rotterdam zelf. In de stad zelf kun je ook erg leuk winkelen! Er zijn hier veel winkels te vinden. In Rotterdam winkelen doe ik erg graag omdat hier al mijn lievelings winkels zitten (op de Forever21 na). Ik shop graag bij de Monki, H&M, Zara, Bershka en de Pull&bear.

Oke genoeg Rotterdam nu! Waar je ook erg leuk kunt shoppen, daar ga ik zaterdag weer heen, is Haarlem. Haarlem is voor mij 5 kwartier rijden en deze zomervakantie ging ik er voor het eerst shoppen. Ik had verwacht dat het er erg klein was, maar dat was uiteindelijk dus echt niet zo! Je hebt daar erg leuke winkels! Een paar weken geleden liep ik in een Engels kleding winkeltje. Alle kleding daar vandaan komt uit Engeland en de vrouw achter de kassa is ook Engels. Je vind er allemaal kleding van wat er nu op dit moment in is, echt super leuke kleding heb je daar! Ik ben helaas de naam vergeten. Ook kun je daar de H&M Divided vinden, ook super leuk vind ik! Ik verheug me er dan ook erg op om daar te gaan winkelen, aangezien ik de rest van de vakantie niks heb gekocht, om te sparen voor aankomende zaterdag, hier komt nog wel een shoplog over! Haarlem is trouwens een erg gezellige stad om te winkelen!


En dan als laatste raad ik jullie echt aan om een keertje in Antwerpen te gaan shoppen. Ik ben daar nu een paar keer geweest, eigenlijk vooral voor de Forever21, want die zit daar natuurlijk. Andere winkels die je daar kunt vinden zijn bijvoorbeeld de Bershka, Pull&bear, New Look, Zara, H&M enog meer. Erg leuk is het daar om te winkelen ook al is het niet erg groot. Rotterdam en Haarlem zijn wel groter. Antwerpen is voor mij wel iets verder, maar ik heb het ervoor over om daar te gaan winkelen!



Dit zijn 3 steden waar ik erg graag shop! 

Weten jullie nog leuke shopsteden?

Liefs, Laura

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga 9 september naar Amsterdam, ben daar nog nooit wezen shoppen, das juist het leuke! Ik shop vaak in Rotterdam, ik woon er ook tegenaan (in zo'n raar stad/dorp, wat dus geen stad is, maar ook niet echt een dorp).
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Oh Amsterdam ben ik ook wel eens geweest, daar kun je ook leuk winkelen! Veel plezier dan!

    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Londen kun je echt supergoed winkelen!
    Ik volg je nu :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen