donderdag 16 augustus 2012

Pimp je schoolspullen!

Heeei! Misschien is deze post voor sommige van jullie wat vroeg aangezien sommige, inclusief ik zelf, nog anderhalve week vakantie hebben, maar ik dacht dat een deel van Nederland al aankomende week weer naar school moet. Vandaar dat ik dit nu post. Ik heb dit jaar mijn schoolspullen een beetje opgepimpt en dat wilde ik jullie graag laten zien!



Dit is mijn agenda voor aankomend schooljaar. Het is een foto agenda waar je zelf foto's in kan doen. De voorkant van de agenda kun je eruit halen. Ik heb deze agenda helemaal opgepimpt!
 Dit is het resultaat! Ik heb zoals je kunt zien een andere voorkant erin gedaan. Ook heb ik het roze bandje ervan afgehaald en het roze strookje waarmee je kunt zien in welke week bent (zie bovenste foto), heb ik beplakt met tape. 


Dan door naar mijn boeken. Ik heb dit jaar kaftpapier zonder een printje of iets omdat ik mijn kaft wilde gaan beplakken. Ik heb dit gedaan met tape die je kunt kopen bij de Hema, maar ook bij de V&D. 



Wat voor agenda en kaftpapier hebben jullie voor aankomend schooljaar?

Liefs, Laura 

9 opmerkingen:

  1. wauw leuk gedaan! waar heb je dat bruine kaftpapier gekocht? liefsmanon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik ook gekocht bij de Hema, ik zag het trouwens ook bij de Wibra, daar is het wel een stuk goedkoper!

    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk gedaan! Ik heb mijn schoolboeken nog niet, mag ik volgende week vrijdag ophalen ;p. Ik ga dat tape denk ik ook wel kopen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je!
    tuurlijk volg ik terug!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Dat tape moet ik echt hebben! Jammer dat het alleen niet bij mijn kaftpapier past van dit jaar. Hebben ze ook iets met lime green? Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt allemaal!
    @May bij de Hema waar ik de tape rolletjes heb gekocht, hadden ze geen lime groen, wel donker groen dacht ik ..

    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen