dinsdag 14 augustus 2012

New in; trui H&M

Heeei, een paar dagen terug heb ik een nieuw truitje van de H&M gekocht. 



Het lijkt een vrij dikke trui, maar ik had hem een paar dagen terug 's avonds buiten aan, en toen had ik het nog aardig fris. In de winter moet ik er dus nog wel een shirt onder dragen. 

Ik vind dat je hem nu (voor in de avond) ook leuk kunt combineren met een short en sneakers (AllStars). 
Je kunt deze trui dus nu dragen maar ook in de winter, erg handig dus! Hij was 19,95, dat vind ik wel meevallen voor een trui. Misschien is het een beetje vroeg om een trui te kopen, aangezien het nog zomer is (niet altijd aan het weer te zien), maar ik ga nu al langzamerhand herfst/winterkleding aanschaffen.


Liefs, Laura

5 opmerkingen:

  1. Deze trui wil ik misschien ook nog kopen! Ik ben ook al aan het sparen voor het najaar hoor, topjes en shorts komen er bij mij niet meer in, haha.
    Bedankt voor het volgen, ik volg je terug!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie trui, en ik vind je blog heel leuk!
    Ik volg terug :)
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gave trui! Ik volg je, volg je terug?

    Liefs. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi sweety,
    I love ur style!
    Wanna follow eachother?
    xoxo Ivana

    BeantwoordenVerwijderen