woensdag 22 augustus 2012

New in || Studs and Yellow

Vandaag ging in even naar de Oosterhof voor de Claires, daar hebben ze nu een Hunger Games collectie. Helaas had de Claires hier niks ervan. Daarom ben ik maar even naar de Primark gegaan. Daar heb ik een twee nieuwe dingetjes gekocht




Als eerst heb ik een nieuwe broek gekocht. Het is een geel/oranje kleur, en ik vind 'm echt heel tof.


Ik heb ook nog een nieuwe tas gekocht. Deze zag ik een tijdje geleden al hangen, maar toen twijfelde ik nog. Maar toen ik 'm vandaag zag hangen vind ik 'm toch wel leuk. Het is een donkergrijze kleur met zilveren studs.




Het is niet veel, maar toch wou ik het even met jullie delen.

Liefs, Cheyenne

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Ik wil ook nog graag die Hunger Games collectie bekijken, maar op internet staat er niets over. Die broek is leuk! Vraagje: ik kom (bijna) nooit bij de Primark, maar is die broek met lengte maten of gewoon S/M/L of 36/38/40?? Ik heb namelijk lengtematen nodig, en ben op zoek naar goedkope exemplaren (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous finds! Adore those yellow pants xx

    http://www.twentiesgirlstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke tas hihi!

    zullen we elkaar volgen ?

    loves x

    BeantwoordenVerwijderen