vrijdag 17 augustus 2012

Tassen stash

Heeei, dit keer heb ik een tassen stash voor jullie, enjoy!




 Deze tas komt van de Primark. Het is een vrij grote tas, ook al is dat misschien niet op de foto te zien. Ik gebruik deze tas voor school omdat er veel inpast. De bovenkant en de hengels van de tas zijn wit en de onderkant is zwart. Op het zwarte gedeelte zit een soort van slangenprintje. 






Dit vind ik een erg leuk detail. Zoals je kunt zien zit er op de tas een slotje, die opengemaakt kan worden met een sleuteltje die erbij zit. Je maakt de tas hiermee niet open hoor, er zit gewoon een rits aan de bovenkant. Het zou wel onhandig zijn als je steeds je tas moet open maken met een sleuteltje, haha!





 Deze tas heb ik in Frankrijk gekocht bij een toeristen winkeltje. Ik gebruik deze tas eigenlijk nooit. Het is trouwens een vrij grote tas, er past veel in. Een nadeel van deze tas vind ik, dat je nogal moet graaien als je naar iets op zoek bent. De plaatjes op de buitenkant van de tas vind ik wel erg leuk. De binnenkant van de tas heeft een gebloemt patroontje. 




Hier zie je de plaatjes die zijn afgebeeld op de tas.

















Oh serieus, wat houd ik van deze rugzak! De bloemenprint maakt hem zo schattig! Dit rugzakje gebruik ik voor als ik naar een pretpark ga, ga skaten of als ik ga logeren. Deze tas heeft een groot vak, een klein vakje bij de voorkant van de tas en 2 vakjes aan de zijkant van de tas. Er past best veel in!











Hier zie je de bloemenprint iets beter. De tas is afgewerkt met bruin (nep) leer. Hij komt van de Primark.










Dit is de tas die ik een paar dagen geleden heb opgepimpt zoals jullie misschien wel weten. In de link onder de 2e foto is te zien hoe ik deze tas heb gepimpt. Ik ben erg blij met deze tas!
http://enjoyyourinspiration.blogspot.nl/2012/08/diy-pimp-your-bag.html


Deze tas heb ik van mijn broer gekregen voor mijn verjaardag. Het is een old school bag en ik ben daar echt gek op! Het is een klein tasje die ik vooral gebruik voor als ik ga winkelen of als ik een korte dag op school heb.
Deze tas heeft 2 manieren om hem vast te houden. Hij heeft een lang hengsel en heel kort hengselstje (zie foto hiernaast). Ik draag hem eigenlijk altijd met het lange hengsel. Deze tas komt van de H&M.









Zijn jullie ook zo gek op tassen?


 Liefs, Laura

7 opmerkingen:

  1. leuke tassen! Vooral die laatste vind ik leuk!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tassen van de Primark zijn het leukste.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great bags! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke tassen!
    Tuurlijk wil ik je volgen! :)
    liefs, Zahra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke tassen en leuke blog!
    ik kan me er wel in vinden in jullie posts,
    jullie hebben er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen