maandag 16 april 2012

DIY: ah mini's ketting


Ik was vanochtend een beetje rond aan het snuffelen op Girlscene, toen ik zag dat een meisje van een ah mini een ketting wilde maken. Ik vond dit idee zo ontzettend leuk dat ik het zelf ook ging proberen.

Wat heb je nodig?
- Een AH mini
- Een naald
- IJzerdraad, of een ijzeren ringetje
- Aansteker (of net als ik gebruikte een aangestoken kaars)
- Een ketting
- Iets om je naald vast te houden want die wordt heet, ik gebruikte een schaar.

Je verwarmt de naald en steek hem voorzichtig op de plek waar jij je ketting aan vast wilt maken. Pas op met eruit halen want bij mij bleef de naald vast zitten en moest ik hem er met geweld weer uithalen. Dus laat hem er niet te lang inzitten!

Als je dat hebt gedaan kan je met een stukje ijzerdraad er doorheen en van het stukje ijzerdraad een ringetje maken. Je kan ook gelijk een ringetje doorheen halen. Rijg je ah mini bedel aan een ketting en hij is klaar om te dragen!

Wat vinden jullie ervan? zou je het zelf dragen?
Liefs, Cheyenne

3 opmerkingen:

  1. HoiHoi,
    ik heb ook die nutella en ik was ookal van plan er een ketting van te maken!
    Maar dat met die naald werkt niet.
    Kan iemand me helpen ):?
    Het liefst op GoSuperModel mailen ;)
    NinjaStar.

    BeantwoordenVerwijderen