woensdag 4 april 2012

OOTD; 04-04-12

Heeei, ik laat jullie mijn outfit zien die ik vandaag aanhad met het kanten shirtje die ik afgelopen zaterdag heb gekocht.
Ik heb op het shirtje na de outfit vrij rustig gehouden omdat ik vind als ik er een ander kledingstuk erbij doe met een printje, de outfit erg druk wordt. Dus vandaar heb ik het het kanten topje gecombineerd met een zwart jurkje en een zwarte legging.













Bij deze outfit draag ik ook niet al teveel sieraden. 1 ketting met een klokje eraan, 2 armbandjes en een horloge wat eigenlijk niet nodig was, want op het klokje kon ik al de tijd zien maar daar kwam ik pas later achter.










De ketting die ik bij deze outfit draag vind ik echt super leuk. Ik heb hem gisteren van mijn moeder gehad en zij kreeg hem van mijn oma, een doorgeef ketting dus, haha! Ik vind hem in ieder geval heel leuk!

Liefs, Laura


4 opmerkingen: