woensdag 11 april 2012

TAG: Let’s get very personal

Female_girl_pretty_style_woman-d12ea8a1f50912c4d8a6751d1d789526_h_large



Tja, de titel zegt het al, een tag die best wel persoonlijk is zodat jullie wat meer over mij te weken komen. Misschien vult Laura hem ook nog wel in. Here we go.

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Tuurlijk, ik ben er altijd klaar voor.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik denk rond Jaruari/Februari

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ja, in roze/blauwe zure matten.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Iemand waarvan ik zijn naam liever niet op deze blog zet.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen kinderen, het lijkt me echt vreselijk om tien kinderen te hebben. Het lieft zou ik laten twee kinderen krijgen een jongen en een meisje, en de jongen dan ouder dan het meisje.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn lievelingsliedje I won't give up van Jason Mraz. En het geluid van MTV op m'n tv.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, mijn bed staat tegen twee muren aan.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan een jongen die best wel leuk is.

               Tumblr_m1cxrinm3c1r7lluxo1_500_large

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja altijd.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
M'n broertje, ik moest huilen van het lachen.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik ga heel stom staan te glimlachen en ik speel met m'n ring.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ligt eraan in wat voor bui ik ben, als ik aan het shoppen ben en het ontzettend druk ik vind ik mensen niet echt leuk, maar anders wel.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee.
Tumblr_m1wiithrmu1ql8soko1_400_large
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Even denken...Ja, ik voer een gesprek met een leuk iemand.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Zo ongeveer, ja.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, ik heb best vaak spijt meestal omdat ik de kans voor iets had maar het niet gedaan heb.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, ik vertel sowieso niemand alles. Laura vertel ik dan wel het meest maar toch nog niet alles.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, ik ben tegen roken omdat ik er een familielid aan ben kwijtgeraakt. Maar dat zou niet betekenen dat ik hem niet meer leuk zou vinden.

           Tumblr_m26bpy5ibj1roszico1_500_large

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, tenimste ik weet het eigenlijk niet, ik niemand waardoor ik gekwetst zou kunnen worden. Maar dat valt niet echt te voorspellen vind ik.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee, ik vond toen niemand leuk.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Aan het verleden, en dat ik niet goed voor me ik probeer zoveel mogelijk aan het hier en nu te denken maar het is nog best lastig om om te schakelen.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Zo'n 7 tot 8 uur

                   Tumblr_m26eosw7il1r9yag0o1_500_large

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Over het algemeen wel, maar ik ben meer een luisteraar dan een prater, dus als ik met iemand aan het praten ben die meer een luisteraar is dan ene prater gaat het niet zo makkelijk.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee absoluut niet!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
appel citroen sap, jummie.

Welk soort bed heb jij?
Een eenpersoonsbed die heerlijk ligt.

Hou je van de regen of haat je het?
Het enige moment dat ik de regen haat is als ik naar school moet fietsen, anders vind ik het nooit zo'n probleem.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja, maar daar heb ik geen spijt van.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk als een optimist.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met Laura afgelopen donderdag toen we naar The Voice of IJsselcollege gingen.

                 538157_284980268245379_130425710367503_641361_1503758102_n_large

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Dat was The Hunger Games met mijn moeder.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ja dat lijkt me best leuk om te doen eigenlijk. Ik hou er sowieso van om dingen te organiseren.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee, zeker niet.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een concert, denk ik.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee het is juist altijd verschillend.

                540409_285820408161365_130425710367503_643540_688753855_n_large

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee voor zover ik weet niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee eigenlijk niet, ik sta niet echt lang voor de spiegel om m'n haar en make-up te doen. Waar ik wel lang over doe ik m'n kleiding soms kleed ik me wel 4 keer om tot ik de goede combinatie heb.

Ben jij snel jaloers?
Ja, en dat weet ik van mezelf. Ik ben eerder jaloers in vriendschappen dan relaties.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Jup, en die shoplog staat als het goed is al online.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, de jongen waarover ik al de hele tijd praat.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
M'n moeder en m'n broertje, omdat ik moest huilen van het lachen.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.

                     Tumblr_m2697g9kcn1rt6l4po1_500_large

Wat doe je morgen?
Morgen ga ik naar school en voor de rest zie ik wel wat ik ga doen, ik hou niet zo van plannen ik hou meer van dingen die onverwachts gebeuren.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee absoluut niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, drie keer raden wie ;)

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Ja vooral als ze van de kermis komen.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Een goede vriend van me, en Laura.

           535540_327148594017386_241544849244428_796598_1983698434_n_large

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
6

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, en dat is tergelijkertijd de jongen die best wel leuk is.

Wat is je stemming op dit moment?
Moe en verliefd.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
M'n moeder.

                Tumblr_m1dketpcpi1qdmya1o1_500_large_large

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Nee.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja.
Heb je plannen voor dit weekend?
Nee, en zoals ik al zei hou ik niet zo van plannen, meestal weet ik de dag van tevoren pas wat ik ga doen.

Zo, dit was een lange tag! Ik hoop dat je het leuk vond om wat meer over mij te weten te komen.

Liefs, Cheyenne

3 opmerkingen:

  1. leuk om te lezen, komen we je ook weer wat beter te leren kennen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! ik heb deze ingevuld en best veel antwoorden komen overeen :)
    x Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen