maandag 23 april 2012

New in; Ebay sieraden

Heeei, ik heb weer 4 bestellingen op Ebay gedaan waarvan ik er al 3 heb binnengekregen.




Als eerste heb ik deze ring besteld. Het is een lichtblauwe ring met een bronzen rand en vogeltjes. Ik vind hem echt super leuk, vooral voor in de zomer. Het is een verstelbare ring, dus dat is wel handig.








Zo zag de ring er op Ebay uit. Het kan zo zijn dat de kwaliteit minder is dan je verwacht. Zoals bij mijn ring, is de print er minder goed op 'gedrukt' dan op het plaatje op Ebay. Deze ring kostte 0,77 eurocent.




 Ook heb ik deze ring besteld. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik deze ring heb besteld, maar ik vond hem gewoon mooi. Ik weet ook nog niet zo goed met welke outfit ik deze ring ga combineren, maar daar kom ik nog wel op. Ook dit is een bronzen ring met een bordeaux rode steen erin. De zijkant heeft mooie details.



















Zo zag de ring er op Ebay uit, eigenlijk precies zoals ik de ring heb binnengekregen, dus de kwaliteit van deze ring is beter dan de andere ring. Ook deze ring was 0,77 eurocent.


Als laatste heb ik ook nog deze oorbellen binnengekregen. Ik had verwacht dat ze een beetje goud zouden zijn, maar deze kleur vind ik eigenlijk mooier. Het is een beetje een licht oranje kleur. Zoals je ziet zijn het allemaal kleine blaadjes. Ik vind ze echt super leuk, vooral met het mooie weer.







Zo zagen de oorbellen eruit op Ebay. De foto is een beetje overbelicht dus ik kon niet goed zien welke kleur het was, maar ik ging er vanuit dat ze goud waren. En ook deze oorbellen waren 0,77 eurocent.


Liefs, Laura




3 opmerkingen:

  1. awh wat mooi zeg! zou je me kunnen laten weten van welke gebruiker je deze spulletjes hebt gekocht? want ik kan nooit van die leuke spulletjes vinden.
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt!
    Ik heb de 2 ringen van YIU Or Wing gekocht en de oorbellen heb ik van you lan you gekocht, ik hoop dat je hier iets aan hebt, anders hoor ik het wel!
    x

    BeantwoordenVerwijderen